08:42 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بودجه 1400

نوسانات اخیر شاخص با تغییر استراتژی و اولویت اصلی سهامداران
نماد برتر- نوسان چند روز اخیر شاخص‌ با حفظ کانال ۱.۵ میلیونی نشان از تغییر استراتژی سهامداران بعد از ریزش سنگین بورس و توجه بیشتر به نمادهای کوچک‌تر دارد.
وعده همتی به حمایت از بازار سرمایه / وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.  به گزارش پایگ
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.
کنایه عضو شورای عالی بورس به دولت درباره نحوه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۰
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با انتقاد از نحوه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط دولت گفت: برای همه امور به جز حمایت از بورس و واکسینه کردن مردم در مقابل کرونا ردیف اعتباری گنجانده شده است !! زیبا نیست؟
برنامه دولت در برابر مصوبه دیروز مجلس : نامه به شورای نگهبان
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور با اعلام نکاتی از بودجه سال آینده از برنامه دولت در برابر مصوبه دیروز مجلس خبر داد که با ارسال نامه‌ به شورای نگهبان همراه خواهد بود .
لایحه بودجه ۱۴۰۰ با منابع و مصارف ۲.۴ هزار هزار میلیاردی منتشر شد + متن
نماد برتر- لایحه بودجه ۱۴۰۰ که توسط معاون رییس جمهور تقدیم مجلس شد با منابع و مصارف ۲.۴ هزار هزار میلیارد تومانی منتشر شد.
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
راهکارهای کلان و چند پیشنهاد برای شفافیت در پترو پالایشی ها و بودجه شرکت ها
نماد برتر- رئیس کل دیوان محاسبات با اعلام فهرست طولانی ایرادات نظام بودجه ریزی ، راهکارهای کلان و چند پیشنهاد برای شفافیت در پترو پالایشی ها و بودجه شرکت های دولتی مطرح کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد